Vážění zákazníci, rádi bychom vás informovali, že
provoz služby BLESK peněženka byl ukončen!

Předplacenou platební kartu BLESK peněženka tak již není možné používat pro platby u obchodníků, ani na internetu.

Od 31. 10. 2017 již kromě provádění plateb také není možné kartu dobíjet nebo se přihlásit do Zákaznického portálu. K tomuto datu také byly ukončeny všechny zákaznické smlouvy služby BLESK peněženka.

Máte na kartě nevyčerpaný zůstek?

V případě, že na účtu elektronických peněz, který je svázaný s Vaší Blesk peněženkou, máte finanční prostředky, které nebyly vyčerpány před ukončením služby a chcete požádat o jejich vyplacení, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailové adresy podpora@mopetcz.cz

Nenašli jste odpověď na svou otázku? Napište nám?

E-mail: podpora@mopetcz.cz