
Služba Mobito ukončila svůj provoz 1. prosince 2015
Oznamujeme, že jsme k 1. prosinci 2015 ukončili provoz služby Mobito.
Původní pětiletá lhůta pro požádání o výplatu případného nevyčerpaného zůstatku na vašem účtu služby Mobito byla prodloužena do 31.3.2021. O výši zůstatku, stejně tak o čísle vybíjecího bankovního účtu, jsme všechny uživatele služby informovali před ukončením služby zasláním e-mailové zprávy.

Nepřišly vám peníze na bankovní účet?
Pokud vám nepřišel zůstatek z Mobita na bankovní účet, kontaktujte nás prosím prostřednictvím e-mailu – podpora@mobitoplatito.cz
Měli jste v Mobitu zůstatek a neměli jste nastavený bankovní účet pro vybití?
O svůj zůstatek můžete požádat kdykoli do 31. března 2021. Kontaktujte nás prosím prostřednictvím e-mailu – podpora@mobitoplatito.cz
Ukončení smluv
K 1. 12. 2015 jsme ukončili klientské smlouvy o užívání služby a přestala fungovat mobilní aplikace Mobito a Mobito portál.
Jak zjistím, jaký mám zůstatek v Mobitu?
Výši zůstatku v Mobitu jste obdrželi v e-mailu s ukončením služby Mobito, zaslaný 1. 12. 2015.
Mohu své peníze v Mobitu ještě utratit u některého z Mobito obchodníků?
V současné chvíli toto již není možné. Služba Mobito byla ukončena k 1. 12. 2015.
Nenašli jste odpověď na svůj dotaz?
Napište nám na e-mail podpora@mobitoplatito.cz
Kontakty
Dovolujeme si vás upozornit, že Mobito linka již není v provozu. Kontaktujte nás, prosím, prostřednictvím e-mailu.
Zákaznický e-mail: podpora@mobitoplatito.cz
Provozovatel služby
Mopet CZ a.s.
Budějovická 1912/64b
Praha 4
140 00
Dokumety ke stažení – podmínky služby