Služba Mobito ukončila svůj provoz 1. prosince 2015

Oznamujeme, že jsme k 1. prosinci 2015 ukončili provoz služby Mobito.

Do konce listopadu 2020 můžete požádat o vyplacení zůstatku ze svého účtu služby Mobito. O výši zůstatku, stejně tak o čísle vybíjecího bankovního účtu, jsme všechny uživatele služby informovali s dvou měsíčním předstihem zasláním e-mailové zprávy.

Nepřišly vám peníze na bankovní účet?
Pokud vám nepřišel zůstatek z Mobita na bankovní účet, kontaktujte nás prosím prostřednictvím e-mailu – podpora@mobitoplatito.cz

Měli jste v Mobitu zůstatek a neměli jste nastavený bankovní účet pro vybití?
O svůj zůstatek můžete požádat kdykoli do pěti let od ukončení provozu služby Mobito, tedy do 30. listopadu 2020. Kontaktujte nás prosím prostřednictvím e-mailu – podpora@mobitoplatito.cz

Ukončení smluv
K 1. 12. 2015 jsme ukončili klientské smlouvy o užívání služby a přestala fungovat mobilní aplikace Mobito a Mobito portál.

Jak zjistím, jaký mám zůstatek v Mobitu?
Výši zůstatku v Mobitu jste obdrželi v e-mailu s ukončením služby Mobito, zaslaný 1. 12. 2015.

Mohu své peníze v Mobitu ještě utratit u některého z Mobito obchodníků?
V současné chvíli toto již není možné. Služba Mobito byla ukončena k 1. 12. 2015.

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz?
Napište nám na e-mail podpora@mobitoplatito.cz

Kontakty

Dovolujeme si vás upozornit, že Mobito linka již není v provozu. Kontaktujte nás, prosím, prostřednictvím e-mailu.

Zákaznický e-mail: podpora@mobitoplatito.cz

Provozovatel služby

Mopet CZ a.s.
Budějovická 1912/64b
Praha 4
140 00